loading...

بازی های ایرانی و خارجی

در این مطلب به نقد و بررسی بازی Dead Cells برای گوشی های اندروید خواهیم پرداخت در ادامه لینک مستقیم دانلود بازی سلول های مرده برای اندروید را در اختیار شما قرار

بازدید : 886
پنجشنبه 10 تير 1400 زمان : 9:45

در این مطلب به نقد و بررسی بازی Dead Cells برای گوشی های اندروید خواهیم پرداخت در ادامه لینک مستقیم دانلود بازی سلول های مرده برای اندروید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نقد و بررسی و دانلود بازی Dead Cells - سلول های مرده برای اندروید

با بررسی بازی dead cells با ما هراه باشید.

معرفی بازی

Dead Cells - سلول های مرده یکی دیگر از بازی های جذاب و اکشن کمپانی Playdigious برای سیستم عامل اندروید است که به قیمت 8.99 دلار در مارکت گوگل پلی قرار گرفته به طوری که توانست تا الان 10 هزار بار خریداری شود این بازی در ابتدا برای سیستم عامل های دیگر عرضه شده بود ولی تازگیا برای اندروید نیز منتشر شد. در این بازی شما در نقش یک قهرمان هستید و باید سعی کنید با کاوش و جست و جو علت تغییرات به وجود آمده در جزیره تاریکی را بفهمید. گیم پلی بازی dead cells همچون بازی موفق و دوست داشتنی Castlevania است.

در این بازی هر چه بیشتر تلاش کنید، سریع تر با واکنش دشمنان آشنا می شوید و آیتم های زیادی را بدست می آورید و به طبع می توانید شخصیت اصلی بازی را هم قدرتمند تر کنید. شما در مراحل مختلف بازی به موفقیت نزدیک تر می شوید و همین امر به طبع ارزش تجربه بازی را برای شما بالاتر می برد.

بازی Dead Cells، اکشنی است در فرم نقش آفرینی که در آن باید از سیاه چاله یک زندان فرار کنید. اگر GrimValor را تجربه کرده اید و از آن لذت برده اید، بازی Dead Cells می تواند یک پیشنهاد بی نظیر و فوق العاده برای شما باشد.

داستان بازی

بازی Dead Cells

در این بازی شما در نقش یک قهرمان هستید و باید سعی کنید با کاوش و جست و جو علت تغییرات به وجود آماده در جزیره تاریک را بفهمید که همه این ها را می توانید در یک محیط کاملا دو بعدی تجربه نمایید و در مسیر های مختلف با انواع موجودات روبرو خواهید شد که باید با آن ها مبارزه کنید که برای نابود کردن موجودات باید از سلاح و تیرکمان های مختلفی استفاده کنید و پس از پایان هر مرحله قسمت رویایی با رئیس ها می باشد که مبارزه با آن ها می تواند بسیار نفس گیر باشد.

ویژگی های بازی

برخی از ویژگی های مثبت و منفی بازی دد سلز را برای شما آماده کردیم.

نقاط قوت و ضعف بازیDead Cells

از نکات مثبت این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. گیم ‌پلی مهیج در عین سادگی
  2. سلاح‌ها و قابلیت‌های بسیار مختلف
  3. گرافیک دوبعدی خوب و قابل قبول (بازی اعتیادآور است)

نکات منفی ای که در بازی Dead Cells به چشم میخوره :

  1. بسیار سخت
  2. شانسی بودن بعضی چیزها که به ضرر بازیکن تمام می‌شود

بازی Dead Cells به صورت آفلاین انجام می شود. ساختار بازی ساده نیست و ممکن است شما بعد از هر بار مردن، تمامی چیز هایی را که در حین بازی بدست آورده اید را از دست بدهید. گاهی نیز ممکن است به نقطه شروع بازگردید.

ترینر بازی dead cells برای اندروید :

در لینک زیر میتونید گیم پلی بازی Dead Cells را در پلتفرم اندروید مشاهده کنید.

دانلود ترینر بازی dead cells از فولکده

نقد بازی

دانلود بازی dead cells مود

در بخش پلتفرمینگ باید طراحی سکو ها را بی نقص دانست. همانطور که گفته شد با عنوانی روگ لایک روبرو هستیم و پس از هر بار باخت شاهد این هستیم که مراحل به طور اتفاقی تولید می‌شوند. اما پس از این مرگ های پیاپی و در هر شکل که مراحل را به صورت اتفاقی مشاهده می‌کنید نمی‌توان به طراحی آن ها خرده ای گرفت. این سطح از عالی بودن طراحی مراحل به اندازه ایست که حتی لازم نیست تخمین بزنید که پس از فشردن دکمه پرش به کدام مکان منتقل خواهید شد، چرا که طراحی سکو ها به قدری مهندسی شده صورت گرفته که به راحتی می‌توانید به جابجایی در بازی بپردازید و هیچ محدودیتی در گرفتن لبه ها وجود ندارد.

جدا از طراحی سکو ها و موانع، در جای جای مراحل دانلود بازی Dead Cells، می‌توان وسواس تیم سازنده را در خلق مراحل نوآورانه مشاهده کرد. ویژگی جالبی که در بازی وجود دارد Teleporter هایی هستند که می‌توان بوسیله آن ها به تلپورت کردن در هر مرحله پرداخت. به عنوان مثال در یک مرحله دو Teleporter مشاهده می‌کنید که با فاصله نسبتا زیادی از هم قرار گرفته اند و از آن جایی هم که به علت وسعت زیاد این مرحله جابجا شدن در آن و برگشتن به محیط های اولیه کمی سخت است و همچنین وجود دشمنان در این محیط می‌تواند برگشت به محیط های قبلی را به یک ریسک تبدیل کند، Teleporter ها می‌توانند شما را به Teleporter های دیگر منتقل کنند. در حالت کلی می‌توان Teleporter ها را مکانی برای انجام Fast Travel دانست که به جابجایی در مراحل بازی سرعت زیادی می‌بخشند.

از مطلب بازی باقلوا هم دیدن کنید.

دانلود بازی

در این قسمت لینک مستقیم دانلود بازی دد سلز برای اندروید را در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم که از بازی لذت ببرید.

دانلود بازی dead cells برای اندروید از گوگل پلی

دانلود بازی dead cells مود شده از فارسروید

بازی dead cells برای کامپیوتر نیز از سوی شرکت سازنده بازی عرضه شده. در این مطلب ما به اندروید پرداختیم.

سخن پایانی

وظیفه بازیکن در این بازی جلو رفتن در مسیر با حذف موانع و دشمنان برای باز کردن قفل‌های هر مرحله و کشف محیط جدید است.

با درک هدف این بازی هر بازیکن متوجه این نکته مهم می‌شود که شکست به معنی پایان بازی نیست و مهم‌ترین اصل بازی لذت بردن از بازی در تک ‌تک مراحل و تماشای محیط شگفت‌انگیز بازی است.

نظر شما درباره بازی Dead Cellsچیه؟ نظرات خودتون رو برای ما بنویسید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 122
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 485
  • بازدید ماه : 1437
  • بازدید سال : 5402
  • بازدید کلی : 9904
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی