loading...

بازی های ایرانی و خارجی

بازدید : 457
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 11:26

بازی The King of Fighters در سال ۱۹۹۴ منتشر شده و تا کنون موفقیت ای بسیاری در جلب نظر گیمر ها و منتقدان کسب کرده و نسخه های مختلفی از این بازی تا کنون در پلتفرم های مختلف منتشر گردیده و به تازگی جدیدترین نسخه‌ی این سری با نام King of Fighters XV منتشر شده است.

از انتشار آخرین بازی مجموعه‌ی The King of Fighters شش سال می‌گذرد و پس از مدت‌ها انتظار هواداران، استودیوی اس‌ان‌کی (SNK) جدیدترین بازی این فرنچایز را با نام The King of Fighters XV منتشر کرده است. در این عنوان گرافیک، سیستم مبارزات ارتقاء پیدا کرده و ۳۹ شخصیت برای انتخاب کردن وجود دارد.

چند سالی می‌شود که عناوین مبارزه‌ای موفقیت چندانی در بازار سرگرمی نداشته اند و تقریباً آخرین بازی بزرگ منتشر شده از این سبک که به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یافت Mortal Kombat 11 است.. King Of Fighters نامی است که احتمالا چندان برای گیمر ها ایرانی آشنا نباشد، اما یکی از قدیمی‌ترین بازی ها در این سبک است. اگر بخواهیم توضیح کلی راجع به این بازی بدهیم، می‌توانیم آن را به عنوان یک اثر مبارزه‌ای ژاپنی مطرح کنیم، درست همانند بازی‌های Street Fighter و Tekken که با همان گیم پلی خاص و گرافیک منحصر به فرد این سری بازی ها منتشر شده.

King of Figthers XiV برای xbox

دقیقا با در لحظه ی ورود به بازی میتوان حال و هوای ژاپنی بازی را درک کرد، اما مهم‌ترین موضوع برای King of Fighters XV این است که بتواند مخاطبان سرسخت بازی‌های مبارزه ای را به سمت خود بکشاند که البته در این امر موفق ظاهر می‌شود.

بازی آنلاین King of Fighters XV داستان قابل توجهی ندارد!

هرچقدر بازی سازان و توسعه دهندگان این بازی در ارائه ی داستانی جذاب موفق ظاهر نشده اند، به همان میزان در بخش طراحی مراحل به خوبی عمل کرده اند، مراحل جذاب این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و به چالش بکشاند بدون اینکه کوچکترین احساس خستگی یا دلزده شدن را تجربه کنید.

در بخش مرحله ای این بازی 5 مرحله برای آموزش قابلیت های کاراکتر های به پلیر ها وجوذد دارد، بخشی که گیمر با رفضای بازی، تکنیک ها، شخصیت ها و... آشنایی پیدا خواهد کرد. در بخش مراحل آموزشی، شاهد عملکرد خوبی هستیم و بازیکنانی که با این ژانر آشنایی ندارند در هر دو حالت Missions و Tutorial می‌توانند درک اولیه‌ی بسیار خوبی از سبک گیم پلی و تکنیک های این بازی به دست بیاورند.

بازی king of fighters xv

نقد و بررسی بازی king of fighters xv برای ps4 و کامپیوتر

این بازی توانسته امتیاز 79 از 100 را در سایت متاکریتیک از منتقدان دریافت کند که به نوبه خود یک موفقیت محسوب می شود. در ادامه به بررسی برخی از نظرات منتقدان در سایت متاکریتیک خواهیم پرداخت.

King of Fighters XV به همان اندازه که انتظار می رود خوب است و حتی در زمان راه اندازی نیز مانند یک پکیج کامل به نظر می رسید. مطمئناً، ممکن است چرخ را برای این ژانر دوباره اختراع نکند، اما فرمول گیم پلی منحصر به فرد خود را کامل می کند و به راحتی بهترین فهرست کاراکترهایی را که این مجموعه تا به حال دیده است ارائه می دهد. این بازی با گزینه‌های آنلاین قوی، سیستم‌های گیم‌پلی عمیق، و گرافیک های زیبا و سبک همراه با موسیقی فراموش ‌نشدنی، یکی از بازی‌های مبارزه‌ای است که در هر پلتفرم بازی در هر پلفرمی پیدا می شوذد. چیزی که زمانی در سال 1994 نوآورانه بود، در سال 2022 به همان اندازه جدید و هیجان انگیز احساس می شود.

SNK بالاخره یک King Of Fighters دیگر را ارائه کرد که شایسته دوران مدرن بود. آنها نه تنها خطاهای گذشته را تصحیح کرده اند، بلکه این تجربه را به عنوان کاربردی ترین و در دسترس ترین تجربه سال های گذشته ی سریث King Of Fighters اصلاح کرده اند. با ارائه گرافیکی صیقلی، حجم سخاوتمندانه محتوا، و بازی آنلاین که مطابق با استانداردهای مورد نیاز کار می کند، طرفداران این مجموعه می توانند از این بازی آنلاین بسیار راضی باشند. از بسیاری جهات، King Of Fighters XV صرفاً یک نسخه مرتب‌تر از نسخه های قبلی خود است، و در حالی که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، هنوز هم می‌توانید استدلال کنید که این سری هنوز هم در صحنه‌ی مبارزه، زمینه‌ای برای جبران و پیشرفت دارد. با این حال، مطمئناً این یک گام بزرگ در مسیر درست است، و یک فایتینگ عالی برای طرفداران این سبک است.

بازی King of Fighters XV برای پلی استیشن

جمع بندی

در نهایت می توان گفت گیمر هایی که شیفته ی بازی هایی همچون «تیکن» و «مورتال کمبت» بوده اند و به دنبال تجربه ی دوباره اعتیاد به یک بازی مبارزه ای هستند، نباید از کنار بازی King Of Fighters XV عبور کنند! به نظر شما این بازی خواهد توانست به محبوبیت ورژن های قبلی خود برسد؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 97
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 260
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 1311
  • بازدید سال : 5276
  • بازدید کلی : 9778
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی