loading...

بازی های ایرانی و خارجی

بازدید : 750
پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 10:08

بازی Cover Fire یک بازی در سبک تیراندازی است که برای سیستم‌ عامل اندروید توسعه پیدا کرده است. در بازی کاورفایر هرج و مرج، خون ریزی و به طور کل تمامی چیزی که از یک بازی اکشن انتظار دارید وجود دارد. در این بازی هدف شما هدایت تعدادی از افراد است که باید جلوی TetraCorp که قسمتی از این سیاره را تحت کنترل خود دارند بگیرید.

عبور از مراحل این بازی نیاز به کسب مهارت در مدیریت افراد و داشتن استراتژی در حمله است. بنابراین با ما همراه شوید تا در این مقاله نکات و ترفندهای مهم بازی Cover Fire را به شما آموزش دهیم تا بتوانید هرچه بیشتر در بازی موفق شده و سیاره خود را از این موجودات شرور پاک کنید.

بازی Cover Fire توسط استودیو Genera Games توسعه پیدا کرده است و توانسته با کسب نمره 4.7 از 5 و با بیش از 10 میلیون دانلود مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. کاربران اندروید 4.1 به بالا می‌توانند این بازی زیبا و جذاب را از وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنند.

استراتژی حمله خود را بچینید

ترفند بازی کاورفایر

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، داشتن استراتژی در بازی Cover Fire بسیار اهمیت دارد زیرا در هر مرحله با تعداد زیادی مهاجم مواجه خواهید شد. داشتن برنامه و دانستن ترفندهای بازی کاورفایر برای مقابله با آن‌ها در پیروزی‌تان در بازی موثر است.

در این بازی نباید دل را به دریا زده و به قلب دشمن روید زیرا به راحتی سبب از بین رفتن هم تیمی‌هایتان می‌شوید. بنابراین به عنوان یک رهبر گروه باید برای هر حرکت خود برنامه و استراتژی داشته باشید. بهترین روش برای از بین بردن دشمنان در Cover Fire این است که منتظر شوید تا حریفانتان خشابشان تمام شود. این زمان بهترین زمان ممکن برای حمله به آن‌ها است.

تیم خود را تقویت کنید

استراتژی بازی کاورفایر

به این صورت نیست که هر وقت بخواهید بتوانید تیمتان را ارتقا دهید. برخی از مراحل بازی نیازمند این است که یک سطح خاص را به عنوان حداقل داشته باشید. گزینه‌های زیادی در بازی Cover Fire وجود دارد که می‌توانید بر اساس سبک بازی خود تیمتان را بر پایه آن‌ها ارتقا دهید. می‌توانید اسلحه‌های مختلف خریده یا اسلحه‌های موجود را بهبود ببخشید. یکی از ترفند های بازی کاورفایر تاین است که برای عملکرد بهتر در بازی مطمئن شوید که همراه تیمتان به روز بوده و بهترین لوازم را به همراه دارد.

تمامی ماموریت‌ها را به اتمام برسانید

ترفندهای بازی کاورفایر

از دیگر ترفن های بازی کاور فایر این است که زمانی که با دیگر بازیکنان بازی نمی‌کنید، مهم است که وقتی را برای انجام ماموریت‌های تک نفره اختصاص دهید. این ماموریت‌ها ویژگی‌های بیشتری را در هنگام پیشری داستان برای شما مهیا می‌کنند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهارت و در کنار آن جایزه دریافت کنید. زمانی که مراحل تک نفره سخت شدند و نتوانستید آن‌ها را رد کنید می‌توانید حالت چند نفره را اجرا کرده تا با استفاده از آن اسلحه‌های خود را ارتقا دهید تا مراحل تک نفره را نیز بتوانید تکمیل کنید.

شخصیت مناسب را براساس نوع ماموریت انتخاب کنید

ترفند های بازی Cover Fire

همانطور که گفته شد در بخش تک نفره ماموریت‌هایی را دریافت می‌کنید. در بازی Cover Fire چهار نوع ماموریت وجود دارد. حمله، اسنایپر، هک کردن و وسیله نقلیه. در ماموریت‌های حمله، باید یک جان پناه پیدا کرده و به دشمنان تیراندازی کنید. در ماموریت اسنایپر، باید هم تیمی‌تان را با استفاده از تفنگ تک تیرانداز کمک کرده تا از حمله دشمن در امان باشد.

در ماموریت وسیله نقلیه، در یک ماشین در حال حرکت باید با دشمنان مبارزه کنید. بنابراین استراتژی شما در بازی کاور فایر این باشد که زمانی که می‌خواهید هر یک از این ماموریت‌ها را بازی کنید یادتان باشد که شخصیتی را انتخاب کنید که ویژگی مناسب آن ماموریت را داشته باشد.

به دنبال آیتم‌های رایگان باشید

ترفند های بازی کاورفایر

در بازی Cover Fire روش‌های مختلفی برای کسب جایزه در بازی ارائه شده است. جوایز از واحد پول درون بازی گرفته تا ارتقای اسلحه‌ها متغیر هستند. راحتترین ترفند بازی کاورفایر برای کسب این جوایز وارد شدن روزانه به بازی است. با اینکار روزانه جوایزی را بدون بازی کردن دریافت می‌کنید.

زمان ارتقاها را کاهش دهید

استراتژی های بازی آتش پشتیبانی

زمانی که تعدادی مشخص کارت برای ارتقای یک مهارت خاص داشته باشید می‌توانید مهارت مورد نظر را ارتقا دهید. اما همین ارتقا نیز زمانی را مصرف می‌کند. برای اینکه این زمان را کاهش دهید می‌توانید ویدئوهایی را مشاهده کنید که 25 درصد زمان هر ارتقا را کاهش می‌دهد. برای اینکار کافی است پس از رجوع به قسمت مهارت‌ها و بر روی کلید آبی با عنوان Complete Now زده و ویدئویی را مشاهده کنید تا 25 درصد زمان ارتقا کاهش یابد. از این روش چندین بار می‌توانید استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب کوشیدیم ترفندهای بازی کاورفایر را به شما آموزش و همچنین نکات پنهان بازی Cover Fireرا برای شما آشکار سازیم. امیدواریم که از این مطلب درباره بازی ترفندهای بازی کاور فایر لذت برده باشید.

حالا از شما می پرسم که آیا شما هم ترفندی از بازی کاور فایر بلدید. استراتژی شما در بازی کاورفایر چیه؟ برای ما بنویسید.

برای بررسی و مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اول ای ار گیم دیدن کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 260
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 1310
  • بازدید سال : 5275
  • بازدید کلی : 9777
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی